Subject: FW: Sotsiaalkaitseministri ning tervise- ja tööministri 04.04.2023 käskkirjaga nr 59 kinnitatud toetuse andmise tingimuste "Ühiskondlikku muutust toetavate sotsiaal- ja tervishoiuteenuste arendamine Ida-Virumaal“ muutmine
From: "RTK Eelnou" <[email-masked]>
To: "RTK Delta info" <[email-masked]>
Date: Thu, 20 Feb 2025 15:16:45 +0200

Tere

Palun registreerida.

Heade soovidega

Kaisa Alto
Teenuse arendamise ekspert
Toetuste arendamise osakond

Telefon: +372 663 1812
www.rtk.ee <http://www.rtk.ee>
[email-masked] <mailto:[email-masked]>

  <https://www.rtk.ee/sites/default/files/RTK-mailijalus-173x71.jpg>

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Thursday, February 20, 2025 3:05 PM
To: RTK Eelnou <[email-masked]>; Ida-Virumaa Omavalitsuste Liit 
<[email-masked]>; Õiglase Ülemineku Fond <[email-masked]>; Eesti Haiglate Liit 
<[email-masked]>; Ida-Viru Keskhaigla SA <[email-masked]>; Viljandi 
Haigla SA <[email-masked]>
Subject: Sotsiaalkaitseministri ning tervise- ja tööministri 04.04.2023 
käskkirjaga nr 59 kinnitatud toetuse andmise tingimuste "Ühiskondlikku 
muutust toetavate sotsiaal- ja tervishoiuteenuste arendamine Ida-Virumaal“ 
muutmine

Tähelepanu!

Kiri saabus väljastpoolt ametit/RM valitsemisala. Palume linke ja faile 
mitte avada, kui kiri on saabunud tundmatult aadressilt!

Tere!

Teile on saadetud Sotsiaalministeeriumi dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu 
arvamuse avaldamiseks käskkirja eelnõu.

Teie tagasisidet ootame hiljemalt 7.03.2025 e-posti aadressile [email-masked] 
<mailto:[email-masked]>  või DVK kaudu.

Pealkiri: Sotsiaalkaitseministri ning tervise- ja tööministri 04.04.2023 
käskkirjaga nr 59 kinnitatud toetuse andmise tingimuste "Ühiskondlikku 
muutust toetavate sotsiaal- ja tervishoiuteenuste arendamine Ida-Virumaal“ 
muutmine

Registreerimise kuupäev: 19.02.2025

Registreerimise number: 1.2-2/12-1

Lugupidamisega

Sotsiaalministeerium

Suur-Ameerika 1, 10122 Tallinn
Tel. (372) 626 9301, faks (372) 626 9209
e-post: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
 <http://www.sm.ee> www.sm.ee